Ohayo, Przybyszu!

Przed przeglądaniem strony i komentowaniem jej,
pamiętaj: jeśli znalezienie tego bloga nie było Twoim celem lub nie odnajdziesz tutaj tego, czego szukasz, zamknij okno przeglądarki. Nie chcę, abyś używał
tu niecenzuralnych słów w związku z tematyką tego bloga. Każdy robi to,
co lubi. Proszę zatem o tolerancję. Coś Cię nie interesuje - nie komentuj tego.
Jeśli zdołałeś to wszystko przeczytać ze zrozumieniem i nadal
chcesz przeglądać tego bloga, zastosuj się do powyższych zdań
(czyt. "Nie chcę, abyś używał niecenzuralnych słów (...)")

poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Manga top 10

1. „One Piece” #46
2. „NANA” #18    
3. „Nodame Cantabile” #13
4. „Naruto” #37
5. „Fullmetal Alchemist” #17

6. „Hunter X Hunter” #24
7. „Bleach” #28
8. „D.Gray-man” #10
9. „Katekyo Hitman Reborn!” #13
10. „Gintama” #17

2 komentarze:

  1. Większość tych mang nie jest wydawana w naszym kraju... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam koleżankę, która rysuje komiksy ręcznie a okładki projektuje na komputerze przeczytałam i jestem zachwycona:D sama też zaczęłam się interesować mangą i Japonią:)

    OdpowiedzUsuń